HISS OCH DISS



KENZA/HISS

Jag absolut älskar kenza, hon är sig själv och är inte bitchig som tex kissie och dessie är. Och jag älskar hennes stil! Och hennes blogg är bäst!

Converse skor/HISS
jag älskar converse skor, asså man kan både ha dom på disco, ute på stan och de passar till allting! Så det blir en hiss!


LYSSNA MUSIK MED HÖRLUROR/HISS
Asså jag bara älskar att lyssna på musik med hörluror, det är så avslappnat när man ligger där och lyssnar på en skön låt/låtar. Och så är det jätte skönt om man är ledsen/ inte på bra humör.

NICKELBACK/HISS
Nickelback är mitt favoritband, asså det är verkligen det bandet jag verkligen älskar! Har aldrig asså fastnat för nått band innan men detta blev jag kär i hihi. Så det blev en STOR HISS för mig! ;)




VINTER/DISS
Asså det är ju gansa mysigt med snö och sånt, men nu har det ju gått över gränsen? Det snöar hur mycket som helst här i sverige så man nästan blir insnöad. Det bästa med vintern är att åka skidor, det tycker jag mycket om men gillar inte kyla så det blir diss!


MATTE/DISS
Jag hatar ämnet matte i skolan! Asså ibland brukar jag bli irriterad när jag inte fattar en/flera uppgifter. Gillade matte när jag var mindre, men absolut inte nu! Diss för mig.

OSOCIALA MÄNNSIKOR/DISS
Jag hatar när jag loggar in på msn, så skriver väl några till mig men sen efter kanske en halvtimme så är det helt dött i min msn? Ingen skriver så jag spammar sönder hehe.. Så det blir diss för mig.


Sådär, tänker ha en sån kanske nångång i veckan. Så ni får se vad jag dissar/hissar. Kan bli kul ibland och bara sitta och läsa vad folk dissar och hissar.

Kommentarer
Postat av: DANSA DET BLÅTT

Hahaha, fan vad kul, har du o jag samma hjärnor eller något? :O

2010-02-21 @ 13:57:39
URL: http://danceitblue.blogg.se/
Postat av: Stephanie

hihi tack ;d<3

2010-02-21 @ 14:53:07
URL: http://stephaniekiratsopoulou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0