Change style?

Hejsan, har ingen bild här så det får bli ett bildlöst inlägg.. Igår kom mina kusiner så tog vi lite konstiga bilder haha! Lite senare gick jag,min syster och bogi och hämtade jeta och linda. Sedan gick jag,jeta och bogi direkt till ryttarvallen och kollade på fotboll, killar. Gis hade inte ens gått vidare, dem åkte ut vid 1 tiden och klockan var typ 7-8 tiden när vi var där. Så det var ju lite tråkigt. Sen hämtade pappa och mamma oss och så åkte vi hem och bytte strumpor och skor för våra skor och strumpor var helt blöta! Mina skor läcker in på en minut typ, så jag måste köpa nya.. och nästa vecka så får jag mina svarta converse som jag har längtat till! ;) Sen åkte jag och jeta och mina parents då till tina,donike och dardan. Det var faktiskt jättekul haha jag svär dardan är typ sjuk i huvet eller något. Asså ni skulle typ skratta ihjäl er om ni såg hur han dansade ^. Vi masserade också varann, det var skit skönt! Somnade typ.. Sedan åkte vi hemmåt och vi hämtade linda och vicy så åkte vi till busstationen för dom skulle åka hem med buss, men busschauffören var helt full så dem kunde ju inte åka med dom lixom? Och så var han helt konstig också. Så vi åkte hem till oss igen, och åt mat hehe.. tjockisar! Sen kom jetas mamma och hämtade linda och jeta. Åt först en choklad,sedan gick jag och la mig. Men det har varit en jätterolig dag med er!

Idag ska jag vara med amanda tror jag, får väl se vad vi gör. Kanske kollar fotboll, på p17 tror jag det var.. Men vi får väl se. Imon ska jag bara vara i skolan till 12 typ, ska hem efter maten för ska till värnamo sjukhus och kolla mina öron igen. Har fått en tid så måste gå.

Och vet ni vad? Ska faktiskt ändra min stil.. tro det eller ej. Men ska faktiskt börja kanske sminka mig, men typ bara mascara och sen typ svarta converse ni vet sån rockstil? Jag tycker det är snyggt.. och sen ska jag kanske ta hål i näsan, så får se om det blir en ändring på det!

Ska nog sluta skriva nu innan det blir en hel bok haha.. Aja vi ses senare byebye!

PS. GLÖM INTE ATT RÖSTA PÅ MIG HÄR

Kommentarer
Postat av: amanda

nej du är fin som du är!

2010-02-28 @ 20:20:19
URL: http://amandalekman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0