Nytt linne från Monki!


Nytt linne från Monki, 50 kr

Igår var jag i Halmstad med handbollslaget. Vi var i stan och sedan kollade vi på handbolls match. I stan köpte jag då ett linne från monki, bara 50 kr! Hittade en kjol för 50 kr också... fan ångrar att jag inte köpte den nu. Aja skit samma ;). För någon dag sen så skulle jag '' tona '' mitt hår ljus brunt, och gissa vad resultatet blev? EXAKT LIKADANT. fatta om jag blev arg ._. men jag har ju så mörkt hår så måste nog färga det.. ska kanske göra det i helgen =)

Min design ser ut som ett rövhål som ni kan se, och så fort jag får photoshop som kanske blir nästa vecka så ska jag fixa en ny fräsch design! Ska nog ut och fota med min kära kompis imon.. Naajjzz. Ska försöka uppdatera så mycket som möjligt idag, vi hörs snart igen puss :D

Kommentarer
Postat av: alicia

sånt har jag HIHIHIIHIHIHIHIHIIHIHIH

2010-12-08 @ 17:59:52
URL: http://aliciafrancke.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0