Dag 6 - Detta hade jag på mig idag!


| Skjorta från Gekås | Svarta tights från !? |

Detta hade jag alltså på mig idag... hiss eller diss?

Kom hem ungefär vid 3, åt lite mat och sen satte jag mig vid datorn och kollade runt på facebook och så. Ska nog vila lite nu för jag är riktigt trött kan jag säga er .. fast det som gör mig lite gladare är att det är fredag imorgon! I'm so happy. Det är disco i Z, så imon blir det bilder på vad jag ska ha på mig ;-D igår var jag i anderstorp och kollade på handbollsmatch, mitt lag.De vann!! Träffade också många trevliga människor:-) 

vid halv 8 ska jag kolla på PH, det är ganska spännande ^^. Aja vi kanske hörs senare,puss på er

Kommentarer
Postat av: amanda

Du har fått as bra uppdatering gumman :D

2010-12-09 @ 20:06:30
URL: http://amandaalekman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0