Dag 10 - Min stora kärlek

Jävlar vad det har gått snabbt, redan dag 10 ju!

Min stora kärlek är min underbara kamera. Vem har sagt att '' kärlek '' bara är till killar/tjejer? så jag har valt min kamera ;). Jag fick min kamera 13 september och jag blev riktigt glad kan jag säga! Jag blev så glad när jag sprang in i NetOnNet och kollade om den kameran fanns där, och det fanns den. Så jag fick den av min mamma och pappa och gissa om jag blev mycket lyckligare än vad jag var. Har haft min kamera över ett år nu och jag tvekar inte en minsta sekund att jag köpte den<3 Nu vet ni ;-D


Kommentarer
Postat av: Frida

tackar :D

2010-12-13 @ 21:09:44
URL: http://phbyfr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0