the cute one

Foto: Jag

Modell: Donike

Porträtt.

Hey guys! Duschade nyss, var på träning innan. Det var faktiskt kul. :) funderade på att sluta, men njaae i don't think so. Kommer bara ha världens sämsta kondition sen.. haha! Men ska ju börja på gitarr och vill utvecklas i det så kommer nog satsa på det ;)

 

Idag var ju första skoldagen, och den var helt okej. Vi samlades i aulan kl 12.30, skulle sova till 11 men nej vaknade halv 8 för jag var as hungrig.. haha! Men sen då i aulan så pratade rektorn om massa, sen samlades vi vid vårt klassrum och pratade, pratade och pratade. Vi fick vårat schema och så. Efter skolan var jag med massa folk =)

Nu ska jag titta runt lite på massa bloggar och sånt, puss :)


Kommentarer
Postat av: maria

å så söt bild!!!

2010-08-23 @ 23:35:33
URL: http://mariadaos.blogg.se/
Postat av: anna

jaa vadå då ..?



okej :DDDDD

2010-08-26 @ 15:08:08
URL: http://annamalesevicc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0