Speedway

Foto: Jag

 

Hey bloggen! Kom precis hem från stina, så därför har jag inte kunnat blogga nåt idag. Direkt när vi slutade skolan så handlade vi först två dumlepåsar och sen drog vi till stina. Vi gjorde våra specialer, '' dumlekladdmuffins och kaddmuffins, gott som fan.. ;-) Sen gjorde vi också kolakakor, men dem blev inte så lyckade.. som jag trodde dem skulle bli :( Efter det har vi käkat sönder oss och fulat oss och varit inne på datan och så.. haha.

 

Lite senare ska vi på speedway, längesen sist. Så det ska bli kul eftersom alla är här! :-)

Nu ska jag kolla runt lite på internet, vi hörs senare, puss <3

 

 

 


Kommentarer
Postat av: ida

fin bild :)

2010-08-27 @ 14:24:09
URL: http://spotlights.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0