bjuder på gamla webcam bilder


Denna tog jag nyss, men dem andra är gamla.






Innan sigges haha!

Så där har ni lite bilder haha, hittat massa videoklipp men dem får ni absolut inte se haha, ser sjuk ut! men ska fula mig en gång riktigt mycket, så får ni se haha! ;) typ, '' ales goes crazy ''

Idag efter 4 drar jag och familjen till jönköping, ska köpa ny piercing till näsan, ganska liten får det bli. Sen ska jag nog också köpa nya converse skor, som får joina dem andra! :) Hahaaaaaaa, bytte om precis till vanliga kläder var nyss typ i pyjamas till 3.. ye i'm weird. Ska ordna en tävling snart också, fast inte idag då :P men nån annan dag, efter eskilscupen tror jag.

BTW: Som ni har sett har jag ju gjort en ny design, men är inte nöjd med den. Så ska sätta igång med en ny idag, en enkel design får det bli.

Uppdaterar senare med outfit innan jag åker till jönköping, peace <3

Kommentarer
Postat av: Towe (towe.webblogg.se)

fett fin du är :D

2010-08-03 @ 16:19:59
URL: http://towe.webblogg.se/
Postat av: Towe (towe.webblogg.se)

sv; hihi jo;D

2010-08-03 @ 17:13:15
URL: http://towe.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0