skit glad just nu!


Vad kan det vara där inne? Hm..




Fan vad glad jag är! Beställde dem igår, och fick dem idag! Gick upp på morgonen och kollade vad som hade kommit i posten, eller dem var redan på bordet men iaf jag kollade. Så var det nåt till mig, jag trodde först det var expressen men sen kollade jag att det stod tvspelsweb! Fan vad glad jag blev,hihi. Iallafall, har provat close up filtern och gillar den starkt! Och reflexskärmen ska jag prova nån annan dag.

Idag så cyklade jag stina och helen upp till stan, där vi gick runt lite. Gick till Z men det var stängt. Sen cyklade vi till pizzerian och käkade strips, eller jag och stina delade på en och helen åt pitabröd.GOTT =D och sen köpte jag lite godis, och sen kom amanda och var med oss :D Vi typ var där inne i pizzerian skit länge haha, men sen gick vi till stan och gick i affärer. Men sen cyklade jag helen och stina hem, eller vi följde amanda en liten bit hem. Aja, tack för en rolig dag sötnosar ;D Later!


Kommentarer
Postat av: amanda

iloveu

2010-04-08 @ 17:49:57
URL: http://amandaalekman.blogg.se/
Postat av: bella

var köpte du dem? :o

2010-04-08 @ 19:35:20
Postat av: s o i n i n e n

Jag sa ju att de va bra :D

Jag har +4 den är balla bra :D

2010-04-09 @ 21:50:07
URL: http://soininen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0