MATCH IDAG KL 7 KOM O KOLLA !!

Tänkte skriva lite innan jag går på match. Har fått mina jultidningar och ska sälja efter matchen me bogi och nina.Skolan va ju helt bäst idag, jag o nina körde '' cheerleader'' på rasten haha. Maten va ganska god men hatar potatis det är bara så. Ska berätta lite om igår. Igår va jag hos nina och vi bakade chokladbollar och dom blev ju goda. Och när jag skulle diska nina typ skulle dammsuga hon ba: ALES DEN BRINNER!!! jag ba vah ? sen den rykte och jag ba skrek:TA UTKONTAKTEN NINA!!!!! haha blevskit rädd och det luktade rök o allt. Vi vågade inte röra den så vi gick ut vid hennes dörr och sen gick vi upp till hennes rum och gick in på datan. När hennes mamma och pappa kom luktade så rök i trappan hehe.. så vi berättade och så och nu måste dom köpa ny dammsugare stackarn.Men som tur va att nina tog ut kontakten annars skulle ju vi brinna upp! ;O Idag har vi match mot angelstad, tjejer vi måste vinna detta vi vann ju bara med 1-0 förra gången, vi har alltid svårt för dom :S MEN VI SKA VINNA FAKTISKT!

HUGS AND KISSES ..

Kommentarer
Postat av: EMMEE

sv: tack! =)<3

2009-09-03 @ 21:30:37
URL: http://emmee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0