I LOVE FLOWERS LIKE I LOVE YOU


Heeeeeej, skolan har varit bra idag förutom fick lite ont i huvet och har fortfarande ont.. Men idrotten gick bra fick 4:43 på tusenmeter men det är absolut inte mitt bästa för hade ju långboll igår så är ju trött efter det. Annars var maten god idag, potatisbullar hehe. Efter skolan åt jag korv och pommes sen glass och godis. Nu dricker jag redbull hihi! Men vi ska på söndag till netonnet och ska kolla systemkamera och om vi hittar den jag vill ha så ska vi köpa den hehe. Ha det bra pussar och kramar från QENDRESA ;D

Kommentarer
Postat av: rebecca

sv: tack så jätte mycket Qendresa :D (a) :*

2009-09-13 @ 17:57:34
URL: http:// brilliantabecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0