SLUTADE TIDIGT !


foto: jag | www.qendrezas.blogg.se
motiv: blomma

Hej, har typ kommit nyss från skolan, slutade tidigt idag. Först hade jag albanska, sen var det idrott. As kul, vi hade massa olika bollekar. Efter idrotten var det engelska och sen mat sen hem. På engelskan skulle jag och nina göra en dialog tillsammans, och vi jobbade jättebra :) Maten var typ pasta med nån sås, sådärgott.Vid två ska jag hämta bogi från skolan vi ska ta kort hehe, och nina ska också kanske vara med. Juste glömde berätta hur det gick i borås när vi kollade på elfsborg - aik, det var verkligen as kul! Men tog inte med mig kameran, vet inte varför dum jag va. Men tog kort med mobilen så ni kanske får se dom nåndag. Ska nog äta nu hejdå puss!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Tycker din blogg är jättefin och du tar jättefina bilder ! :D

2009-10-06 @ 18:04:14
URL: http://hannasfoto.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0