'' SKRATTDAG ''

Tjena, tänker inte lägga in nån bild så inlägget får bli bildlös.Idag har jag varit med bogi, josé och nina. Det var as kul när man skrattar hela tiden hehe. Först cyklade jag bogi och nina till lidl skulle lämna en sak till min pappa, sen så cyklade vi till ica och bogi köpte godis till mig för jag inte hade pengar men ska betala henne men sa till henne att jag bara ville ha en klubba så gav hon mig så as mycket, hon är verkligen inte snål. Sen har vi varit lite grann överallt vid sörgårdsskolan och cyklat ner för backe as kul.Sen på vägen hem så träffa vi josé så gick vi till skolan och pratade och skrattade och så. Men sen gick jag hem och nu sitter jag här =) Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0