INNERST INNE FINNS DU I MITT HJÄRTA


Foto: jag | www.qendrezas.blogg.se |

Hej, dagen har gått bra och snabbt idag! Först var det tyska, vi pratade om massa saker, tex om london och tyskland. Efter det var det idrott, kunde typ inte springa när vi skulle värma upp för idas knä kom på mitt lår igår :/  Men sen var det badminton efter uppvärmningen, det var kul. Så körde typ nästan hela klassen rundbadminton asså svårt att förklara. Men det var kul iallafall, efter idrotten hade vi engelska,orkade verkligen inte jobba,sen var det mat, inte gott. Tog bara ett knäckebröd och vatten sen cyklade jag och nina hem. Snart ska jag kanske vara med tina eller nina, vet inte måste ringa tina och fråga en sak. Finns inget mer att säga.. puuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0