I LOVE MY SISTER!


Bild tagen av: Qendresa (jag)    modell: Viktoria (min syster)

Hej, skriver ett litet inlägg om vad jag har gjort idag för skrev inte igår. Har blivit jätte dålig på att uppdatera och många besöker inte heller.Men ska bättra mig och får hoppas att det kommer flera nya besökare! Idag har dagen gått bra men sakta.tog kort lite på viktoria på balkongen, här är en av dom bilderna som jag älskar och som jag mest blev nöjd med! ;) Sen gick jag ut lite med nina och emma och fotade. Och annars har jag bara pluggat livet av mig hehe. Men ska duscha nu och sen ska jag plugga PLUGGA PLUGGA tills jag blir trött. Men vill ju ha godkänt på provet iallafall. Ha det bra godnatt!

Kommentarer
Postat av: Kamilla - Fotoblogg

Fin bloggdesign!



Sv: Tack så mycket :)

2009-10-16 @ 19:52:46
URL: http://kamillush.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0