HÖSTEN ÄR HÄR NU!


@ Bild tagen av mig.

Hejsan, dagen har gått bra fast har haft lite tråkigt här hemma. Fast lite kul, eftersom gick ut lite och fotade på en spindel hehe som ni får se nån dag.Skolan har gått snabbt idag för vi hade ju sovmorgon till 10:25 så skönt! Vaknade 9 och åt och fixade mig och sånt sen stack jag o nina till skolan. Först hade vi matte inte så roligt för jag gillar inte matte, sen hade vi SO mitt favoritämne men vi har madde just nu och det var roligare med tom. Men vi ska ha honom igen om 3 veckor sådär. No var det efter det var sådär kul vi har snart prov också. Till sist hade vi idrott och jag nina hanna var på orienteringen vi behövde bara göra 1 bana eftersom vi var borta i onsdags för vi var på fotbollscupen. Duschade snabbt sen gick vi till pizzerizan köpte godis och så snackade vi tjejer vid bordet där. Jag och nina cyklade sen hem med jose. Fast han tog en annan väg sen, imon ska vi till jönköping för att köpa min vinterjacka hehe =)Hade tänkt mig en brun, men vi får la se. Det är ju iskallt på morgorna.Ha det bra PUSSAR!

Kommentarer
Postat av: S O F I E

fina bilder sötnos! :)

2009-10-02 @ 21:42:13
URL: http://sofiesanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0