BÄST MED JETA



Heeejsan, vet att jag inte uppdaterat typ på 2 dagar eller nånting sånt, men har faktiskt vatt hos BÄSTA JETA PASHTETA :D och vi har ju såklart också varit med lina.Första dagen så gick vi på bio med lina amra och narcis. Filmen hette fame, den var ganska bra faktiskt fast att man inte fattade från början. Alla så kastade popcorn på mig för dom trodde att jag kastade på dem, asså omg känner inte ens dem .. Men det var iaf kul att kolla på den filmen. När den va klar så gick vi runt lite och sen gick vi till navet men vi gick inte in för dom andra ville inte så vi stannade ute. Sen kom linas pöjke, och sen gick vi runt och jag frös ihjäl om mina fötter, och så kastade ba några killar ägg på oss vi ba wtf?. haha! Sen gick jag jeta lina och anton till jeta och vi kolla film va lite inne på datan men sen mådde lina illa så hon drog hem och anton med. Så var jag och jeta ensamma och vi åt lite mackor och sen kollade vi lite film med wikki och linda men jag somnade för den var så tråkig.. hehe var verkligen as trött.
Idag på morgonen vaknade jag vid kvart över 11 eller nånting sådära, sen så åt vi frukots och skrattade med varandra hehe. Lite senare åt vi tacos mums :) Och efter det typ åt jag och jeta glass hiihi. Jeta gick senare på en fest hos aida och sen kom pappa och mamma och vi körde hem. Jag åt först, och sen duschade jag och nu sitter jag här vid datorn.. haha mycket jag skrivit hehe. Ha det bra see ya later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0