love candy ♥


Foto: jag | Motiv: Godis, sockret på godiset

Hej, är ganska trött från träningen. Fick reda på att vi ska vara med i en cup i jönköping, i 3 dagar. Men vi ska inte sova över där, för det är dyrt. Så vi ska typ åka fram och tillbaa (jobbigt!) Men vi ska också ha en cup här i zink arena, mellandagscupen. Den är ganska rolig, sista gången vi får vara med i den cupen. Iallafall ska berätta lite om skoldagen. Vi hade sovmorgon till 10:25 sista dagen vi har det. För nästa gång ska vi bara ha till 9 :( Vi hade matte första timmen. Vi hade prov.. Undra hur det gick. Jo asså a-delen kunde jag. Men b-delen var svår. Hoppas jag inte bara får ig, för det vill jag verkligen inte få! Sen hade vi lunch, och efter det hade vi so. Alltid kul på so lektionerna, vi kollade på lilla aktuellt roligt som vanligt hehe ;D Och pratade och sånt. Sen hade vi no, och tillslut idrott.Det var skit kul, skrattade typ hela tiden, alltså med nina då hehe. Sen cyklade vi hem, nu sitter jag här och kanske ska kolla på sunes jul. Älskar verkligen den filmen, asså den är jätterolig. Speciellt rudolf, och håkan haha! Men ha det bra puss!♥

Kommentarer
Postat av: HETTTEEA

ÅÅÅÅÅÅÅ SKA NI VARA ME PÅ CUPEN I JÖNKÖPING???????

BAJSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS :|||||||||||

2009-11-07 @ 15:28:03
URL: http://jeta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0