bild från morgonen


@ Bild från morgonen

Hej, dagen har väl gått bra idag. Först hade vi träslöjd, fick typ aldrig hjälp, som vanligt. Sen hade vi no, kemi ganska kul hihi! :D Efter det hade vi lunch. Soppa och fralla, åt en fralla. Jag och nina skrattade verkligen ihjäl oss på lunchen, vi pratade om sunes jul. Asså alla kollade säkert på oss men jag brydde mig inte haha! Men det var verkligen kul! Svenska hade vi sen och sen tyska. På tyskan skrattade jag och nina också ihjäl oss, för nina ba visslade och hon ba skrek på mig? Jag ba det var inte ens jag? Kan inte ens vissla. ''Hon ba nae det var en annan qendresa'' Fick fan damp, medans nina satt där och skrattade ihjäl sig.Men dagen har ändå varit rolig. Efter tyskan hade vi so, dom som hade gjort klart läxan skulle bara göra klart en sida till. Men nina hade inte ens gjort någon, haha stackarn. Men hjälpte henne! ;) Och sen hämtade pappa oss. Imon har vi matteprov :( BUHUHU! Måste plugga mycket.Men ska äta nu, är skit hungrig. Ha det bra puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0