FREDAG..

   

Yes äntligen har fått comviq kompis nu! 0737397165
Alla som läser min blogg får skriva sina nummer om dom vill.
Idag har jag varit med tina. Har saknat henne som fan.Tina och donike kom till mig i henja så gav tina mig presenten en liten converse skor som man hänger i nycklarna haha! sån köpte jag med till henne. Sen gick vi till nina och hon kom ut hon hade så plattat hår och utsläppt, asså så jävla fin hon är. Men sen när tinas pappa kom hängde jag med dom för dardan hade typ ett kalas eller vad man ska kalla det, kollade lite videor och lärde dardan läsa a men han skrattade bara som han brukar göra -.- och åt tårta och sånt skit god tårta som tinas mamma hade bakat, skulle sova över me tina men hade inte ens pyjamas eller nånting me mig så får bli kanske imon eller annandag. Jag längtar sönder mig tills jag ska vara me emma... puss godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0