TEXT!?

Orkar faktiskt inte ha bloggpaus... men ville bara kika in och skriva ett inlägg. Sitter just nu i soffan helt mysigt och kollar på Barcelona - Real Madrid, det står 1-1 just nu men man vet ju aldrig vad som kan hända ;-) eller det är ju förlängning och det står 1-0 till real. Dessa dagar som har gått har det hänt ganska mycket, varit ute och chillat med mina vänner, grillat och massa andra roliga saker har hänt.


Update : FAAAAAAAAAAAN, REAL VANN. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH, fuckfuckfuckfuck. FÖRLÅÅÅÅÅÅT MEN ÄR SÅ ARG JUST NU .


Okay, I'm back. Igår var jag och mina fina vänner i båraryd och chillade och grillade. Idag var det likaså... fast med några andra..... Josephine, Julia, Johanna, Nina, Jonte, Eric och Johan :D det var verkligen skit mysigt, mysigare än igår! imorgon ska man nog sova i tält med dem som jag var med idag fast utan killarna dåå ;-) kan passa på att skriva om måndagen också..................


Måndagen: Tänkte ta bussen 11:30 vid gyllenforsstationen med Stina och Bogajs men vi missade den, eller vi skulle egentligen inte stå vid den stationen utan den där vid ICA, jag vet att vi är failade. Så vi tog den 12:30 istället och när vi kom dit så blev jag riktigt förvånad, det var bara folk från gislaved.... så jag och Stina tänkte ta bussen hem efter 5 min men det fanns ingen buss och då stack vi till närmaste pizzeria och åt pommes, mums. Vi tog bussen hem vid 14:10 och drog till ICA och köpte godis och glass, sen cyklade vi till dalen och chillade. Sen kom jag på den bästa iden... eftersom det var hur fint väder som helst så jag förslog att vi kunde fota i det underbara vädret. Bilder kommer, stay tuned. Godnatt sov gott :D


BÅRARYD IGÅR

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Håller med dig, BARCELONA SKULLE HA VUNNIT!!!!! :O

2011-04-21 @ 13:10:45
URL: http://fotobecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0