Z ikväll



Vid halv åtta ungefär kommer Stina och hennes bror och hämtar mig,sen hämtar vi susan och åker vidare till Z =) Där möter vi helen, ida och tina :) Hoppas på en bra och rolig kväll. Juste glömde säga att igår så köpte min syster en lila näs piercing till mig, as snygg ;) Min näsa ska bara läka först innan jag får byta piercing, för det hade samlats massa bakterier.

Kom nyss hem typ, var ute med syster och käkade pizza, eller jag käkade pizza och hon käkade pommes :D gott som vanligt.:) När vi typ var halvvägs, så vet jag inte vad som hände med cyklen, fick punka!?!? så vi fick cykla hem igen och lämna den...ååh:( I LOVE MY BIKE <3 hoppas det fixar sig iallafall.. Ska snart börja fixa mig, eller inte så men bara lite :) Vi hörs imon, peace out

Kommentarer
Postat av: fanny

gå in och kommentera på min blogg! :D

2010-09-17 @ 20:54:08
URL: http://fannysh.blogg.se/
Postat av: eroliindaaa (erre)

sjukt söt är du!

2010-09-18 @ 23:47:34
URL: http://erolindas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0