We are the winners.. we are the best


Gissa vem som vann? JO SÅKLART GIS!

Första halvleken log vi under med 2-0, men vi fortsatte kämpa ändå. Andra halvleken, så gjorde fanny ett mål, snacka om att vi blev hur glada som helst! Vi gjorde ett till mål, det blev 2-2. Tror det var så, sen gjorde dem ett mål .. sen gjorde vi 2 mål igen, tror det var så, annars kan ni rätta mig om jag har fel.. hehe. Men är iallafall SKIIIIT glad och så är vi bäst i småland ;) Vi ska fira nån dag, men vi kunde inte idag för alla kunde inte vara med så det blir nån annan dag.

Tog lite egobilder nån dag, och redigerade dem nyss. Blev faktiskt nöjd med dem! Men får se om jag lägger ut dem :) peace out



Kommentarer
Postat av: jenniifer - photography

sv. härligt! bra med mig med :D

2010-09-11 @ 16:16:49
URL: http://jenniifer.webblogg.se/
Postat av: jenniifer - photography

sv. hehe joodå :D händer ikv?

2010-09-11 @ 16:51:56
URL: http://jenniifer.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0