MIRRORS


Hittade två bilder på filmen '' Mirrors '' visste inte vilken jag skulle ta så jag valde båda.

I torsdags fyllde ju den bästa Tina år så hon hade filmkväll i fredags. Vi åt pizza, åt godis, skrattade och kollade på en skräckfilm som heter Mirrors. Asså jag säger detta: Den är jätte bra, men så jävla äcklig! Dem överdrev ibland lite för mycket med blod och så .. men annars tipsar jag den till er som inte har sett den :D har hört att 2an har kommit ut, för isåfall ska jag lugnt se den. Filmen får 3,5/5 av mig!

Har kommit vidare i Almas fototävling, skulle bli hur glad som helst om ni röstade på mig HÄR!

Kommentarer
Postat av: Nikolina

slutet förstör allting :/ hon gamlingen blir överdrivet mycket datagjord -.-

2010-11-29 @ 01:46:17
URL: http://nikolinacurko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0