I'M HOME!

Hej bloggen! Är hemma med ny staaaart! ;D Är ganska trött, men vi kom faktiskt till sverige ganska snabbt. Sov igenom halva kroatioen, hela slovenien, hela österrike, och lite början av tyskland, utan att vakna, väldigt skönt! Har massa bilder att visa er, min morbror håller på att skicka dem till mig för min kära mamma råkade radera alla bilder på min kamera, fick damp kan jag säga er. Har lite bilder nu jag kan visa er, resten visar jag senare. Men nu kan jag visa lite bilder, det kommer bilder från olika ställenså ni vet :)

Bröllopet

Så, har inte så mycket mer bilder. Min kusin kommer skicka mer bilder senare eller snart, och då får ni se mer :)

Provade photoshop innan om det gick att installera in på datan för jag köpte ju i kosovo, men nej haha såklart ska den vara falsk. Men ska installera photoshop cs4 på en sida, och imorgon ska jag göra en helt ny design. Nice! Vi hörs senare, puss <3

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

du är sjukt söt och grym på ta bilder alees ;o

2010-08-01 @ 18:08:12
URL: http://aargjentina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0