YES MIN BÄRBARA DATOR FUNKAR NU !!





Haha, blev lite bilder där med webcameran. Ganska roligt att man kan göra ganska mycket med den, typ förvräningar och sånt.. Idag har skolan gått så segt och jag har varit så trött.. Men det piggade upp mig när pappa sa att internet går nu till bärbara datorn, då blev jag superduper glad haha! Så nu kommer jag vara inne på den dygnet runt.. Eller kanske också på den andra för jag har ju alla andra bilder där på den andra, blivit klar med min present till mamma idag på slöjden. Blev ganska nöjd med den, kan visa bild på den senare för ska också visa bild på bärbara datorn, och den är så mycket snyggare än den andra :D Idag ska jag plugga till mitt no prov, måste PLUGGA PLUGGA PLUGGA. Imorgon fyller min syster år och har inte köpt något än men köper väl imon för vi ska ändå hela familjen och äta på kina restaurangen, ska bli så gott haha! Men ska nog sluta skriva nu innan det blir en hel bok hehe.. BYEBYE!

Kommentarer
Postat av: linda

Hej!



Du har blivit utvald till finalist hos mig i tävlingen om att bli VECKANS BLOGG!

Så få nu dina läsare att rösta på dig, så att du vinner!

Lycka till, kramar!

2010-02-25 @ 19:38:05
URL: http://duvetlindaa.blogg.se/
Postat av: annnaa

sååå jvl söt du är ales :)<33

2010-02-28 @ 17:30:34
URL: http://annamalesevicc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0