out with the girls and boys

Gick ut vid 3-4 tiden, jag och Bogi gick till stan där vi träffade lite folks. Sen tänkte vi gå till biblioteket fast det var stängt.. :-( så jag Helen, Ida, Bogi, Susan och Patrik gick runt och till slut gick vi till ishallen, där Jimmy, Milos och Petter också kom. Vi satt där tills vi blev utslängda... typ uteliggare eller något liknande haha. ^^ så vi gick ut och jag blev ju så klart puttad i snön -.-, aja ska inte gå in på detaljer mer om att dem ångrar det... hahahahah :-D vi gick till konsum, där jag köpte min älskade HotDog ;). Vi hade ganska kul.. haha men efter det drog alla hem :)

Sitter här och dunkar musik<3 och snackar med folk på msn!!!!!!! jättekul asså. Jag längtar tills nyår, tror det kommer bli grymt kul :-) vi hörs senare



Kommentarer
Postat av: stiina

ta bort bild ales ! , as ful menar allvar

2010-12-23 @ 23:53:40
URL: http://stiinarunessons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0