F-Funny DaY

Fick en fråga för inte så lång tid där det stod '' kan inte du sätta ut vad du fick för betyg ? '' Och nej det vill jag inte, vet inte varför men vill bara inte :). Fick iallafall inget IG och det är ju bra, men är lite besviken över en sak. Kommer typ tänka på det hela tiden.. FAAAAAN ASSÅ, åh.


Idag var det julavslutning och jag försov mig. Jag skulle vara hos Stina vid halv 7 för vi skulle få skjuts till Helen men nej jag vaknade klockan HALV SJU, anteckna tack. Fick panik och japp , sen gick jag och Bogi till Helen där jag tog på mig lite snabbt sedan fick vi skjuts till skolan för vi missade bussen... yeah, lyckat. Vi kollade på kören, och de sjöng jätte fint! Efter det fikade hela klassen och vi åt massa godsaker så jag blev proppmätt och spydde nästan :-S! mådde jätte illa... sen drog vi till Linnea men köpte inget för jag ville äta på Chili Thai så jag och Stina drog dit och det var bara vi två som åt av hela '' gänget '' hahaaaaa tjockisar eller vadå :):) det var as gott :D sedan träffade vi några andra så alla vi gick till biblioteket och softade tills vi blev utslänga typ... haha. Fast sen drog dem och vi tjejerna gick till pizzerian och där åt jag pita bröd... blev hungrig igen. ^^ Men jag glömde kameran hemma eftersom jag hade bråttom, men det blev lite bilder med Idas kamera så det får ni se en annan dag ;)

Det har varit en as rolig dag och det måste vi göra om :-D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0