Dag 05 - Min familj

Min familj består av mig, min syster mamma och pappa. Jag älskar min familj över allt annat. Jag skulle inte kunna leva utan dem, om det skulle hända dem nånting (jag hoppas att det aldrig gör!!) skulle jag nog inte vilja leva längre seriöst. Det är dem som gör så att jag orkar leva, dem gör mig alltid på bra humör även om vi bråkar.. Min syster som jag älskar otroligt mycket har alltid funnits där för mig i alla lägen, fast ibland när vi bråkar så slår hon ner mig och då får jag damp och då kan jag *hata* henne hihi... nej men hon är bäst!! Jag skulle inte kunna byta ut min familj mot någon annan, aldrig. Nu får ni en bild på min kära familj =) * om jag hittar *


Hittade bara en rätt så gammal bild på mig och min Syster när vi var i Ulqin, hittade ingen på min mamma och pappa på denna datan tyvärr..

Kommentarer
Postat av: Boglarka ☆

sv: tack sötis! vad fin bild :-)

2010-12-09 @ 17:28:47
URL: http://boglarkas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0