babbel

Kom till gislaved vid kvart i 7 eller något sånt?? aja, men i atorp så samlades alla i matsalen och så fick vi pris och sen åt vi. Efter det skulle vi fotograferas, först fotades vi 96 och 97or och sen var för sig och sen samlades alla killar 96 och 97 och vi då.. haha vi blev väldigt många ;-) när jag och bogajs kom hem så gick vi ut och cyklade till ica och köpte choklad och snackade i evigheter. Har typ varit hemma i en timma nu och inte gjort något särskilt. Har matte prov imorgon och världens bästa och smartaste jag glömde mina böcker i mitt skåp, GREAT!  Orkar inte babbla mer men imorgon är det SM-final så det blir nog roligt :D nu blev det mycket tjat men ska snart skriva ett till inlägg.. *hemligt* ni får kika in senare ;-)


måste nog snart åka till ica och köpa älskade VIOL<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0