ÖNSKAR JAG KUNDE SPOLA TILLBAKS TIDEN..

Hej, idag på morgonen kollade jag på sjunde himlen. Jag mamma och viktoria gick sen till
stan och kollade kläder, köpte en brottarlinne, blått ;) Nöjd är jag iaf, Vi drog sen till lidl och
köpte lite sen hemmåt. Gick ut sen med nina och vi kollade på viktorias match sen drog vi till
ica och köpte slush, så äcklig smak ;s så slängde den och köpte mina 3 favorit klubbur (a)
Kollade klart på matchen sen, och gis vann ju med 4-1 eller nåt. Och sen gick vi hem och nu
sitter jag här. Juste glömde berätta, på morgonen typ så kollade jag o wikky på en video när vi
var små 2005 nyår. Vi pissade på oss fan. Jag ba: Fuck you bitch. Hållkäften bitch o allt skit rolig
hahah xD Men vi hörs! / qendresa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0