Syskonkärlek på hög nivå!


Photo by . QENDRESA
Model . DARDAN AND DORUNTINA

Tjajna! tänkte vara snäll och skriva vad jag ska göra idag och så och skriva lite om gårdagen.. som ni såg så gästbloggade Stina my friend igår på Z. Hade det ganska tråkigt, längtade tills jag kom hem hehe.. men tillslut cyklade jag hem med Bogajs, sen när jag kom hem satt jag lite vid datorn och sedan så däckade jag :).

Vaknade vid 10, ville sova ännu mer men jaja.. ska fota Tinas familj idag vid 3, får väl se hur det går D:  dem anlitade mig som fotograf (höhö, skojar) Nu ska jag dra, puss!

(Tidsinställt inlägg)


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Åh vilken söt bild! :D

2011-03-08 @ 17:51:25
URL: http://fotobecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0