Kyckling och ris, en av mina favoriträtter!

Väntar just nu tills maten är klar.. blir kyckling och ris, en av mina favoriter you know :D ska väl ta något smått och gott innan maten är klar annars svälter jag nog ihjäl. Kanske koller på Dh lite senare för missade det ju i tisdags eftersom jag hade träning, eller så kollar jag på någon annan film :). Jätte fint väder det har varit på sistone, tror jag tar min skinnjacka imorgon om det inte spöregnar eller snöar, det kommer det nog göra bara för att jag vill ha det.. typiskt min otur T_T ska nog svara på frågorna idag, och göra tidsinställt inlägg imorgon, eller jag får se. Vet ej om jag orkar idag.. hehe, men jaja vi får se :]


KAN GÄRNA FÅ DETTA NU .. PLZZZ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0