'' It's a fucking robbery, give me your money or I'm gonna kill you!! ''

Haha kan berätta om min dag i skolan idag eftersom den var hur rolig som helst. Jag och nina fick för oss för att typ gå runt och sikta låtsas pistol mot folk och sa typ '' It's a fucking robbery, give me your money or i'm gonna kill you!! '' HAHAH fyfan va vi är bäst. eftersom vi sprang runt och så så blev vi jätte varma så vi gick ut i tröjor och satte oss på busshållsplatsen, fett skönt kan jag säga :D härligt väder! Och vill ba säga att nina är helt sjuk i huvet.. seriöst pissade nästan ner mig hur mycket jag skrattade åt henne.men aja, funderar faktiskt på att ta min skinnjacka imorgon? maybe.. så länge får ni en grym bild


Kommentarer
Postat av: N I N A

HAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAAHHAAAHAHAHAHAHAHHAHA

HAHHAHAAHHAHHAHAHA fyfan va bäst

2011-03-14 @ 19:13:55
URL: http://ninaaftw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0