DÅLIG UPPDATERING FOR SURE

Uppdateringen har inte varit på topp precis, jag vet. Var jätte trött när jag kom hem så la mig i soffan och så somnade jag tills 20 i 6 ungefär. Hade träning halv 7 så hade lite bråttom, så hann inte uppdatera. Kom hem vid 9 och så åt jag och sen duschade jag. Åt precis upp min choklad och nu sitter jag och pluggar matte lite grann. Ska jag vara ärlig har jag inte suttit vid datorn idag nånting alls typ, är as glad för det ; D måste bättra mig på att inte sitta för mycket vid datorn.. vi hörs imorgon med svar på lite frågor jag har fått dem här senaste dagarna =)



Skulle uppskatta om ni röstar på mig HÄR ! =) JAG ÄR NUMMER 1


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0