Nu vet ni lite mer om mig



Lovar du att vara ärlig? Jadå
Du heter ? Qendresa Shala
Smeknamn: Alesa, Ales
Beroende av: Choklad, data och mobil
Vad får du oftast komplimanger för? Tänder och léende
Hur imponerar man på dig? Jaduuuuu
Är du svårflörtad? Kanske det du
 Brukar du skratta för dig själv? Ehm ja!!!! hahahah
Var bor du? Ett ställe som heter Henja, med andra ord HELVETET
Trivs du där? Ja fast att det är långt ifrån allting typ -.-
Kan dina föräldrar lita på dig? Klart
Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? Ja 
Äger du några converse? Japp
Har du varit full den här månaden? nej
Är du allergisk mot något? nej
Har du pussat någon som är fyra år äldre? nej, isf på kinden
Nästa mål i ditt liv? Bli skådespelare
Hur svarar du i mobilen? Hallå eller hej
Sov du ensam inatt? ja
Brukar du komma i tid? ja
Hur känner du dig nu? trött
Vanligaste färg på dina kläder? hm, svart typ
Vem saknar du? Tina
Hade du en bra kväll igår? Ja :-)
Favoritdryck på morgonen? juice!
När brukar du oftast gå och lägga dig? Skoldagar - 10 halv 11 , Helger - Olika
Är du blyg? om det är nytt folk jag träffar, så ja annars nej haha ;)
Vill du hellre ha mail än brev? spela roll
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Det kan ju hända
Har du spytt offentligt? vet inte.. inför min familj iaf hahaha
Vad skulle du göra om du vore tjej för en dag? dum fråga
Är du nöjd med ditt liv? Ja :) fast alla har ju sina dåliga dagar
Är du bortskämd? nej
Vad gör du i morgon? skola, träna och plugga
Vad är det värsta du vet? Rövslickare
Hur mycket pengar brukar du slösa på en veckan? Olika
Vad behöver du just nu? Sova..
Är du kär? ja
Vilken person tycker du är en bra förebild? Justin Bieber
Vad längtar du till? Sommaren helt klart
Har du bra vänner och äkta vänskap? ja, :)
Vad använder du för shampoo? Head and Shoulders och Tresemme
En speciell dag du minns? ingen aning
Hur gammal är du? 14
Om fem månader? 15
Gröna eller röda äppeln? Gröna
Vem ringer du när du är arg/ledsen? jag slår mig själv när jag är arg, alltså inte skär mig och sådana grejer, typ slår mig på huvet.. haha
Vilken tid gick du upp idag? halv 11 typ
Har du sovit i din egna säng inatt? Yes
Har du strumpor på dig nu? Ja
Vad ska du göra ikväll? Sleep
Är det okej att gråta? Ja
När grät du senast? Ingen aning
Vad skulle du göra om du vann en miljon? köpt en biljett till Justins konsert, nånstans i USA och typ shoppat sönder och sparat
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? Nej då, bara man själv är nöjd med sina kläder
När går du upp ur sängen en helgmorgon? Olika
Har du piercing: Öronen och näsan
Vill du gifta dig? inte nu iaf, fast senare, lååångt fram 
Vill du förlova dig? samma som där uppe
Vill du ha barn? Ja hehe
Solar du ofta? Nej inte så, jag är mer den typen som badar ;D
Är du bra på att laga mat? nej fyfan :( fast jag lär mig med tiden
Gillar du att dansa? Det är väl roligt
Är du flygrädd? I vissa tillfällen
Hur vig är du? inte alls vig
Vad dricker du helst när du är törstig? Vatten
Vilken är din favoritglass? Twister, daim och piggilin
Tror du på ett liv efter döden? Ja, faktiskt.
Tycker du om sushi? aldrig smakat :O
Vad äter du helst när du ser på film? godis eller chips
Bor dina föräldrar tillsammans? ja
Har du tandläkarskräck? Nej 
Är du morgon- eller kvällsmänniska? Både och hihi
Vilken ögonfärg har du? mörk bruna -.-
Har du någon gång gråtit dej till sömns? Ja
Biter du på naglarn? tyvärr :(
Röker du? nej usch
Senaste låt du hörde? Katy Perry - Firework
Vad gör du på helgerna? Har det roligt!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0