Klokavalet.se

Min blogg suger, yey. Var i Anderstorp igår med Susan, vi kollade på 96ornas match sen chillade vi i sporthallen med Ermin. Hahaha, vi spelade fotboll? ingetliv.se ^^ aja sen hade vi spelarmöte, vi fick reda på att vi ska till Partille Cup, yaaaaaaaaow!! är skit glad :D har sån tur för, om vi åker på semester åker vi v28 och partille är v27! Så där hade jag faktiskt tur.. första gången eller något.

Kollar just nu på klokavalet.se och det står mellan Estet/Drama eller Samhäll/Ekonomi. Jo jag vet, har 1 år till innan jag börjar gymnasiet men bättre att bestämma sig nu istället för att bestämma sig sekunden innan och vet inte vad man ska välja. Aja vi hörs senare :)


Kommentarer
Postat av: diellza :)

Jag kanske också ska dit :D

2011-01-30 @ 16:27:05
URL: http://absolutdiellza.blogg.se/
Postat av: diellza :)

Jag kanske också ska dit :D

2011-01-30 @ 16:27:19
URL: http://absolutdiellza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0