Nya bilder + ny mobil!

 



Tjeeeena! Jag och min käraaaaaa vän Bogi var ute och fotade för nån dag sen, har ju fortfarande inte Photoshop men ska försöka fixa det så länge får jag nöja mig med Picnik men det går väl bra med det också :). Bilderna kommer i olika inlägg, ny design ska Bogi fixa till mig också! Är as nöjd med denna, men hon ville fixa en ny eftersom vi har nya bilder :-D

Innan så var jag på elgiganten med pappa, vi frågade varför inte min mobil än hade kommit eftersom vi hade beställt den i lördags och det skulle ta 1-3 dagar.. det konstiga var att beställningen aldrig skickades till dem!!?!??! snacka om att min första tanke var : " alltid jag som drabbas -.- " men vi fick köpa den mobilen där för samma pris, annars skulle det kostat 1790 så det var gött.Den håller på att ladda nu, men ni får se bilder imon på den.. det fick bli en rosa hehe. Jaja, ikväll ska vi till Z och typ softa eller nåt. hörs maa homies


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0