My smile are as foolish as I am for you

Tog lite bilder innan, typ 4 bilder blev bra. Bättre än ingen iallafall .. Ska äta om ca 5 min sen plugga lite och vid 8 är det träning, yes! Skolan gick snabbt, hade tandläkaren 10 över 9 hade ju sovmorgon också till 20 över 9 haha men Bogi hade också tandläkartid då så det var helt coolt.. så vi cyklade dit tillsammans och på vägen till skolan hade vi hur roligt som helst! Hatar dig din fuling!!!  hade bad idag och det var ganska jobbigt men jag och Stina hade lite kul efter så det var lite roligare haha :-)




Kommentarer
Postat av: mariana

herregud jävla modell sötast i världen love you från hela mitt hjärta tror du kommer bli en favorit av alla killar elr jag tror inte jag vet<33

2011-02-12 @ 22:53:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0