I will try harder..

Är jätte trött just nu, kan somna när som helst.. :-( ska skriva klart detta inlägg sen plugga lite till engelska provet imorgon och sen blir det att sova på min underbara säng.. Hade träning innan och det var hur kul som helst ;-D duschade när jag kom hem sen åt jag, var hungrig som as! Imorgon är det torsdag, och även Boglarka fyller år! Grattis sötnos ♥ Love you. Så vi ska fira henne efter skolan, fast ska dra till stan och köpa något till henne först :-) aja orkar inte skriva mer nu, känns som jag skriver en hel berättelse eller nåt. Vi hörs imon!! =)


Kommentarer
Postat av: Elina

Sv: tack så mycket!

Hahah den "tjocka" katten är underbar! :)

2011-02-03 @ 22:43:49
URL: http://eandi.blogg.se/
Postat av: mariana

du är världens bästa sötaste underbaraste finaste tjejen som finns killens dröm

2011-02-12 @ 22:48:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0