Soulmates for life ♥



Ni kanske undrar vem det är på bilden.... och jo det är faktiskt min bästa killkompis. Vi har jätte mycket gemensamt så vi kallar varandra för SFL = Soulmates for life. Det är faktiskt awesome hur lika vi är på personligheten, det ända som skiljer oss är att vi inte hejar på samma lag på fotboll. Jag = Barcelona Ermin = Milan.. han är för go ;-) Det har ju såklart funnits tider då vi har bråkat, och då var det en tid vi bråkade och vi blev ovänner. Vi var inte vänner på 1-2 månader ungefär, men vi blev sams igen och jag är riktigt glad för det för jag saknade han en massa. Han har alltid funnits där för mig, och jag kommer alltid finnas där för honom och det har jag varit. det är skönt att ha killkompisar också för man kan typ berätta mer än för en tjej? ... eller ibland kan det vara så iallafall för mig :) alla minnen som vi har planerat inför sommaren, partille ska bli helt klart bäst! ermin........du ska veta att du betyder grymt mycket för mig ♥

Kommentarer
Postat av: erkoooooo

naw, sfl du är bäst ♥♥♥♥

2011-04-13 @ 22:07:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0