I miss it...

Har duschat, ätit en banan och massa choklad. Var på träning innan och det var ganska tråkigt. Känner att jag inte har lust till fotboll mer? synd, för jag saknar det grymt mycket. Jag och Nina fick typ skrattanfall mitt i ... sjuka ;-) lite senare ska jag till Z som jag skrev tidigare. Oj, idag är det förresten 1 April. Redan?? herregud, kan verkligen inte fatta det eftersom mars gick så fooooort. Det närmar sig sommaren, och min födelsedag! har ingen aning om vad jag ska skriva mer, men kvällens outfit kommer upp sen så håll utkik.  Vi hörs, ha det bra


weheartit

Kommentarer
Postat av: josephine

&jag dig!!!!

2011-04-01 @ 19:30:49
URL: http://josephineleekman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0