Do you like my new design?



Foto: Jag
Gillar ni bilderna? Kommentera vad ni tycker.

Hej! anledningen till att jag inte bloggat är är för att något hände, vill inte ta upp det. Dagen har inte varit så bra, men är gladare nu iallafall. Som ni kan se har jag ny design, igen. Men denna är mer '' höstigare '' men är inte klar, menyn ska också fixas. Min näsa har läkt, asså där vid näspiercingen då. Den har inte läkt helt, men nästan. Är skit glad :) Hm... vad ska jag mer skriva. Ska plugga no.. eller gör det nästa vecka istället. För kommer annars glömma bort allting.. men ska plugga idag lite med. Hm.. har jag glömt något? I don't think so. Aja, peace out <3

Vad tycker ni om min nya design?

Kommentarer
Postat av: Anonym

din design är skit nice!:) Skulle vart kul om du fotade mig någon gång hhihi xD

2010-09-18 @ 20:57:18
Postat av: A L M A S F O T O ♥

fina bilder!

sv; tack för din åsikt :)

2010-09-18 @ 22:42:46
URL: http://HTTP://ALMASFOTO.BLOGG.SE
Postat av: josephine

skit fin header, du är finast :)

bilderna var jätte fina!

2010-09-18 @ 23:06:07
URL: http://josephineleekman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0