Martin Lidberg i Gislaved!


Snygg bild

Hej people. Idag var Martin Lidberg på vår skola, as grymt!! Vi tränade med honom, och han berättade om hur han blev så känd och massa annat. Träningspasset med honom var jävligt roligt men lite jobbigt också, haha. Men det var iaf nice att han kom just till vår skola... hallå Gislaved!??!? Typ sveriges råtthåla. Men men. GRYMT, fick hans autograf också!

Har pluggat idag, och nyss kollade jag på Paradise Hotel. Älskar det tv-programmet! Vet att jag suger på att blogga just nu, vill verkligen blogga men äckelplugget tar min tid. Men ska försöka blogga så mycket jag kan. Imorgon kommer Stinaaaaaa, yes, har saknat den sötnosen. Nu ska jag fortsätta vara inne på datorn lite sen får det bli plugg. Bye!

UPDATE: Juste, glömde skriva att det är Desperate Housewives ikväll. Hade totalt glömt bort det, men sen kom den bästa Amanda och sa det (A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0