Kids love toys


Foto: [JAGModell: [Dardan och hans leksak]

Hej. Gjorde min tyska läxa nyss, den var lätt. Första gången jag förstår, hehe ^^ Usch vilket väder det är ute. Man vill bara ligga och sova. Idag ska jag på handbollsträning för 2 gången, tyckte det var jätte kul igår så ska nog fortsätta. Vid halv 6 ska jag börja fixa mig sedan cyklar jag vidare till Helen där vi åker buss till A-town. Skolan var väl helt okej, fast maten behöver vi ju inte diskutera om, FISK OCH POTATIS. Euw. Förlåt men.. tycker inte om det haha. Missar PH idag igen :( fast hellre träna (;

Tror inte jag kommer uppdatera mer idag, för när jag kommer från träningen så kommer jag duscha direkt och sova.Fast vi hörs imon ju, puss


Kommentarer
Postat av: Michelle P

Hej! Tänkte att du kanske skulle vilja vara med i en fototävling eftersom du är en sån duktig fotograf.

Jag håller en fototävling med temat "Höstkänslor". Skulle vara jätteroligt om du skulle vilja vara med!



Kram, Michelle ;)

2010-11-05 @ 12:55:34
URL: http://ballahirs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0