Höstbilder på mig!

Foto: Stina Runesson

Det kommer fler bilder, orkar inte redigera alla nu. Ni kommer iallafall se ett nytt ansikte på bloggen! Har massa plugg, har matte prov imon och NO prov på torsdag. Blir verkligen as glad om jag får ett G på båda haha. Skan var helt ok idag, ibland vill man bara gå till skogen och ta självmord. Ne skojar, men haha det är jobbigt med alla prov. Gympan var jobbig, men ändå rolig. Vi hade orientering (tror det stavas så??) och vi var fan duktiga. Vi var fem som sammarbetade, och vi gick vilse i ca 20 min. Vi fick panik.. haha, men tur att vi var fler än om man var själv.

Vid 9 ska jag bänka mig framför tv:n, äta massor av choklad och kolla på Desperate Housewive som börjar!! Sjukt spännande.. Nej nu har jag ont i handen, puss!

Kommentarer
Postat av: quynh foto & vardag

så jävla söt!

btw frågestund! <3

2010-10-09 @ 20:50:57
URL: http://quynhspicture.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0