I'm happy


Förlåt för alla webcam bilder men har inga bilder på denna datorn och bättre en bild eller ingen bild alls..

Hej! Lite senare ska ni få se bild på en skjorta jag beställde i söndags men jag har inte berättat det, har inte hunnit.. eller har glömt haha. Det är en outfit bild haha ^^ så då får ni både se skjortan och min outfit idag :).
Skolan har gått bra på sistone, gjorde So provet i onsdags och det gick bra, så får se det imon när jag får provet imon.

Jag fick MVG på min engelska, Notting Hill.Man gjorde massa olika uppgifter och gissa om jag blev glad!!? Hade inga fel :D Hade NO prov idag och det gick sådär. Men fick ett g iallafall, nöjd.
Ska snart äta och sen göra klart min svenska uppsats som snart är klar men ska skriva lite till. Vi hörs lite senare :D.

Kommentarer
Postat av: Agnesa

Tack så mycket söta du! :)

2010-11-11 @ 17:50:37
URL: http://abekteshii.blogg.se/
Postat av: Anne

SV: Åh vad glad jag blir!! :D Söt bild btw.!

2010-11-11 @ 22:03:46
URL: http://annenimtoft.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0