A big smile



Foto: [JAG]  På bilden: [JAG]

Godmorgon! Eller? hahaa.. Vaknade vid 11 idag och sedan dess har jag ätit och städat i ordning lite. Nu ska jag belöna mig genom att sitta framför datorn och kolla på tv. ;) Har ingenting mer att säga typ.. Jo juste, igentligen skulle vi på halloween fest idag, fast vi skiter i det. För ingen ska typ gå dit så ingen ide ändå .. Kanske går på bio SAW 3D eller så stannar jag hemma och kollar på Scream! Det var någon som hade kommenterat på frågestunden '' Ska du kolla på SCREAM idag? '' Då kan jag svara på den frågan nu Anonym, eftersom Scream börjar idag. Och ja jag tror jag ska kolla på den, för jag älskar den! Vilken kanal? Vilken tid börjar den?

Ni kan fortfarande ställa frågor till frågestunden HÄR. Puss!

Kommentarer
Postat av: Mikaela - 14 år och gravid

sv: Jag går i 9an :D

2010-11-05 @ 21:41:15
URL: http://www.micahs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0