Nya gympaskor!


Gympaskor 399 kr

Som ni ser har jag köpt nya gympaskor idag, kommer använda dem på fotbollen när vi har innefotboll också men mest som gympaskor. Är riktigt nöjd med dem hihi, dem kommer användas flitigt.

Idag har jag fotbollsträning, fast hoppas den blir inställd för kolla vädret? :s Ska ringa min tränare och fråga om vi ska ha träning eller inte. Idag gick skolan helt okej, vi hade svenska och engelska. Och så fick jag reda på vad jag fick på engelska berättelsen, fick VG+ ;) Extremt nöjd!
Usch vilket väder det är ute.. :( det är också tråkigt när statisktiken faller ner .. och inga kommentarer.. tråkigt :( Men nu ska jag hitta på något här hemma, see ya!

Kommentarer
Postat av: stiinas

har du köpt dom nu skitsnygga :D

2010-05-12 @ 12:29:22
URL: http://stiinarunessons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0