KATTEN MAJA



Foto: jag

Ser ni stinas söta katt? HELT AMAZING! Älskar bilderna också. Nu håller becka på med min design, hon är klar med headern och jag är jättenöjd! :D Den blev somrig, exakt så som jag ville ha den. Tusen tack becka! :)

Idag i skolan mådde jag skit, hade ont i huvet, halsen och magen, och mådde illa. Sen när jag kom hem så somnade jag på soffan, skönt att få lite sömn. Har fortfarande ont lite i huvet nu,men har gått över för det mesta som tur är. Fick tillbaks zozo frågorna som vi gjorde, och det högsta man kunde få var G+ och jag fick det ;)

Men ska käka nu, är hungrig.. hihi! Ha det bäst <3

Kommentarer
Postat av: MICHAELA D

Svar: Tack! :D

2010-05-20 @ 21:02:07
URL: http://michaelaa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0